اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۴۸۹
فولاد تیم میهمان مقابل ذوب‌آهن بود چطور ممکن است چیز اضافه همراهمان باشد؟!
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: در هر دو نیمه با حامد لک وارد زمین شدم و دیدم او چیزی به جز دستکش همراهش ندارد.
۱۵:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج خوب فولاد در هفته‌های اخیر و پیروزی مقابل ذوب آهن،‌گفت: خدا را شکر این روزها شرایط خوبی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بازی مقابل ذوب آهن هم بسیار جاندار و عالی بود و توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند به روند خود ادامه دهد، تصریح کرد: به این مسئله امیدوار هستیم. شرایط ما به شکلی نیست که به یکباره موتور تیم روشن شده باشد. ما یکدلی خوبی داریم و از ابتدای فصل شرایط خوبی داشتیم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد حواشی بازی با ذوب آهن و مطرح شدن شایعه وجود یک بطری خاص، اظهار داشت: ما چیزی ندیدیم. قسم می‌خورم  در هر دو نیمه با حامد لک وارد زمین شدم و او فقط دستکش در دست داشته و چیز دیگری در اختیارش نبود. بر فرض ممکن است کسی آنجا چیزی قرارداد و فردی چیزی دیده است. در طول نود دقیقه دوربین‌ها از بازی تصویربرداری کردند و اگر چنین چیزی بوده باید نشان دهند.

وی  در مورد اینکه آیا انجام چنین کاری را تکذیب می‌کند، اظهار داشت:  قطعا همین طور است. ما تیم مهمان بودیم و چطور می‌توانیم چنین کاری کنیم. به عنوان سرپرست قبل از ورود بازیکنان به زمین همه بازیکنان را چک می‌کنم و من هیچ مشکلی ندیدم.

زهره‌بخش در مورد اینکه این هجمه از هفته قبل علیه فولاد وارد شد و این باشگاه اقدامی در دفاع نکرد تا همچنان این مسئله ادامه پیدا کند، گفت: البته دیروز سیروس پورموسوی در برنامه 90 اعلام کرد وکیل گرفته و شکایتی تنظیم کرده است تا این مسائل مخصوصا مباحث مطرح شده از سوی مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم را پیگیری می‌کند تا این موضوع به سرانجام برسد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین